✔ Gratis verzending vanaf 35,-

   ✔ Kwispelgarantie: Niet goed? Geld terug!

Wat is jullie garantie?

Voor Woef.nl is klanttevredenheid heel erg belangrijk. Nog belangrijker is dat we honden blij maken met onze producten en dat voor een scherpe prijs. Omdat wij dit belangrijk vinden hanteren we bij alle bestellingen onze kwispelgarantie. En dat betekent: Niet goed? Altijd geld terug.

Je kunt binnen 60 dagen na je aankoop altijd aanspraak maken op onze kwispelgarantie. Na 60 dagen zijn we nog steeds coulant. Neem gerust contact op vermeld het probleem en we zoeken samen naar de beste oplossing. De betaling ontvang je altijd van ons terug op de manier waarop er betaald is.

Wat is jullie levertijd?

Bij elk product in de webshop staat de actuele levertijd. In de orderbevestiging staat aangegeven wanneer je het product kunt verwachten. Sommige producten hebben een aangepaste levertijd. Kijk hiervoor altijd goed op de productpagina zelf. Indien je voor 17.00 uur besteld dan heb je meestal het product de volgende dag in huis.

Je ontvangt een e-mail van PostNL waarmee je de bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over de bezorging, neem dan contact op.

Verzending naar België en Duitsland
De verzending naar België en Duitsland is vrijwel alle gevallen even snel als binnen Nederland. Helaas kan het echter voorkomen dat de verzending 1 werkdag langer duurt bij verzending naar België of Duitsland.

Hoe werkt retourneren?

Wanneer jouw product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden de order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren zonder vooraf melding te maken. Nadat je de retourzending hebt aangemeld heb je nog 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

Ik heb geen e-mail ontvangen

Soms kan het voor komen dat het wat langer duurt voordat je een orderbevestiging ontvangt. Heb je echter een uur na de bestelling nog steeds geen orderbevestiging van ons gehad? Controleer dan eerst even je spam of ongewenste items, wellicht dat het mailtje daar terecht is gekomen.

Als je echt geen orderbevestiging kunt vinden, neem dan even contact met ons op. Het zou kunnen dat er dan iets fout is gegaan tijdens het bestellen.

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt bij ons 3,95 verzendkosten. Voor dit bedrag sturen wij jouw bestelling in heel Nederland. Boven de 35- krijg je van ons gratis verzending. Voor België en Duitsland betaal je 6,95 aan verzendkosten en is de verzending gratis boven bestedingen vanaf 35,-

Vragen over PostNL of Klarna?

Is je pakket al door ons verstuurd en heb je vragen over de bezorging? Dan kun je het best direct contact opnemen met PostNL. Voor vragen over achteraf betalen verwijzen wij je graag door naar onze partner Klarna.

PostNL
Telefoon: 088-2255555
Contactformulier op website

Klarna
Telefoon: 020-8082852
Contactformulier op website

Andere vraag?

Je kan direct met ons chatten via het icoon rechtsonder. Neem gerust contact op als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden. We helpen je graag en bijten niet! We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

[]