✔ Gratis verzending vanaf 35,-

   ✔ Kwispelgarantie: Niet goed? Geld terug!

Alles over retourneren

Wanneer jouw product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden de order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren zonder vooraf melding te maken. Nadat je de retourzending hebt aangemeld heb je nog 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

Andere vraag over retourneren?

Neem gerust contact op als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden. We helpen je graag en bijten niet! We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen via de onderstaande gegevens. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het

Onze Kwispelgarantie

Voor Woef.nl is klanttevredenheid heel erg belangrijk. Nog belangrijker is dat we honden blij maken met onze producten en dat voor een scherpe prijs. Omdat wij dit belangrijk vinden hanteren we bij alle bestellingen onze kwispelgarantie. En dat betekent: Niet goed? Altijd geld terug.

Je kunt binnen 60 dagen na je aankoop altijd aanspraak maken op onze kwispelgarantie. Na 60 dagen zijn we nog steeds coulant, neem contact op vermeld het probleem en we zoeken samen naar de beste oplossing. De betaling ontvang je altijd van ons terug op de manier waarop er betaald is.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Je kunt gebruik maken van onze gratis retourservice binnen Nederland. Je kunt slechts 1 pakket per bestelling gratis retourneren, wat maximaal 100x50x50cm en 30KG mag zijn.

Bij grotere of zwaardere pakketten zijn de kosten voor retourzending voor jouw rekening. Voor de actuele kosten verwijzen wij je graag naar de website van PostNL. Wanneer je vanuit een ander land dan Nederland iets aan ons wilt retourneren, zijn de kosten voor retourzendingen eveneens voor jouw eigen rekening. Kijk voor de actuele kosten op de website van de vervoerder van jouw voorkeur.

Het is ook mogelijk om jouw order te retourneren zonder vooraf aan ons te melden. In dat geval kun je het modelformulier voor herroeping downloaden en op jouw eigen kosten de retourzending versturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

In al jouw enthousiasme heb je natuurlijk snel een bestelling geplaatst om jouw huisdier zo snel mogelijk te verwennen. Het kan dan zijn dat er per ongeluk een verkeerde bestelling is gedaan. Aan de andere kant kan het zijn dat je jouw bestelling om andere redenen wilt annuleren.

Wij zullen altijd ons best doen om je daarin te helpen. Je hebt hier echter wel onze hulp nodig. Neem daarom altijd telefonisch contact met ons op om de order zo snel mogelijk te annuleren. Heeft de annulering geen haast? Dan kun je ons ook altijd mailen. Hou er rekening mee dat wij je telefonisch alleen binnen onze openingstijden kunnen helpen. In de weekenden kunnen orders daarom helaas niet geannuleerd worden.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.

[]